Gör sociala media alla medarbetare till kommunikatörer? Vad betyder det för kommunikationen?

spoon_frukost_6okt2016

Och vad betyder det för kommunikationsavdelningen? Vilka ändrade arbetssätt behövs, när en av de kraftfullaste kommunikationskanalerna är via alla anställda i bolaget? Hur kan man jobba med stöd och innehåll? Och styrning? På det temat diskuterade Bisnodes Anne Årneby, CMO, och Expressens chefredaktör Thomas Mattsson, på ett frukostseminarium som vi arrangerat tillsammans med Spoon. Min uppgift denna gång var att fånga diskussionen grafiskt, vilket resulterade i bilden ovan.

För den som är intresserad av att förkovra sig i denna frågeställning och i workshopform ha ett erfarenhetsutbyte med andra marknads- och kommunikationschefer, kommer vi den 11 november att hålla en halvdags workshop tillsammans med Spoons marknadschef Björn Owen Glad. Läs mer om workshopen och anmäl dig här!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *